W ramach projektu “Socially Driven Green Labs” ukazała się monografia pt. “Green skills in the field of Social Economy” autorstwa dr Katarzyny Kowalskiej, dr Elżbiety Szczygieł, dr Pauliny Szyji oraz dr Renaty Śliwy.
Monografia przedstawia zagadnienia teoretyczne związane z zieloną transformacją oraz wyniki badań przeprowadzonych w czterech krajach partnerskich projektu: Belgii, Czechach, Grecji oraz w Polsce. Publikacja stanowi efekt działań realizowanych w pierwszej fazie projektu i jest podstawą do opracowania programu nauczania dedykowanego studentom i nauczycielom kierunków związanych z ekonomią społeczną. Stanowi także źródło informacji o zielonych umiejętnościach niezbędnych do pracy w podmiotach ekonomii społecznej w związku z procesem zielonej transformacji.
Monografia opublikowana została w otwartym dostępie:
Katarzyna Kowalska, Elżbieta Szczygieł, Paulina Szyja, Renata Śliwa, Green skills in the field of Social Economy, Wyd. Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, Kraków 2022, ISBN 978-83-8084-892-4,
DOI: 10.24917/9788380848924
Numer projektu: 2021-1-PL01-KA220-HED-000032077
Tytuł projektu: Harnessing the potential of the Social Economy towards a green transformation through the establishment of Socially Driven Green Labs within Universities
Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Projekt lub publikacja odzwierciedlają jedynie stanowisko ich autora i Komisja Europejska nie ponosi odpowiedzialności za umieszczoną w nich zawartość merytoryczną.