Aktualności

Ocena wpływu pandemii COVID-19 na konsumentów – badanie ankietowe

Badanie wpływu pandemii COVID-19 na różne aspekty naszego życia staje się coraz bardziej istotne, szczególnie że przyjdzie nam się najprawdopodobniej mierzyć z tym wyzwaniem w dłuższym okresie.

Instytut Ekonomii Stosowanej na Uniwersytecie w Debreczynie (Węgry) oraz Wydział Ekonomiczny Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu przeprowadza badanie, którego celem jest uzyskanie informacji i analiza wpływu pierwszej fali COVID-19 na konsumentów. Badanie obejmuje następujące 4 obszary: miejsce pracy, prywatność/relacje osobiste, wpływ na zdrowie oraz wpływ na kondycję psychiczną. Odpowiedzi udzielane w kwestionariuszu są anonimowe, a jego wypełnienie zajmuje tylko kilka minut. Autorzy badania proszą o pomoc poprzez wypełnienie kwestionariusza ankiety dostępnego on-line.

Komentarze są zablokowane.