Aktualności

Wskaźniki ufności konsumenckiej a COVID-19

Mówi się, że ciekawość to pierwszy stopień do piekła. Jako, że jesteśmy członkami społeczności akademickiej, przyjmijmy zatem tę bardziej elegancką wersję zakończenia, że jest to „stopień do wiedzy”.

Swoją drogą wolę nie myśleć, jak liczna rzesza ankieterów GUS podążyłaby w miejsce opisane w pierwszej księdze największego poematu Dantego gdybyśmy jednak nie zmienili myślenia. A dlaczego ankieterów? Bo dziś nieco o badaniach prowadzonych przez GUS właśnie…

Jest to początek kolejnego wpisu, który ukazał się na blogu Instytutu Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie. Tym razem dotyczy wskaźników ufności konsumenckiej prezentowanych przez GUS ze szczególnym uwzględnieniem wpływu, jaki na ich wielkość ma epidemia COVID-19. Cały wpis można przeczytać na blogu. Zapraszam!

Zdjęcie: pedro_wroclaw (on Pixabay)

Komentarze są zablokowane.